Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Συνεντεύξεις

της εκπαιδευομένης Ελένης Πουλοπούλου (Β’ κύκλος)

Από τη Μαρία Παναγοπούλου και τη Μαρία Καπαρέλου

- Γιατί ήρθατε στο ΣΔΕ;

Όταν άκουσα ότι στην πόλη μας ξεκίνησε να λειτουργεί Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, χάρηκα πολύ. Αισθάνθηκα αμέσως σαν παιδί που ήθελα πολύ να ξαναπάω στο σχολείο για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου, να τελειώσω το γυμνάσιο που άφησα κάποτε.

- Πώς σας φαίνεται έπειτα από τόσα χρόνια που είχατε να πάτε σχολείο;

Νιώθουμε υπέροχα, καταπληκτικά και χαίρομαι που μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω αυτή την εμπειρία σε αυτή την ηλικία. Με κάνει να νιώθω, μπαίνοντας στο σχολείο, ότι είμαι το ανέμελο παιδί εκείνης της εποχής.

- Πώς σας φέρονται οι καθηγητές σας;

Είναι όλοι καλά παιδιά και σκοπό έχουν να κάνουν ευχάριστες και δημιουργικές τις ώρες που είμαστε μαζί μαθαίνοντάς μας πολλά πράγματα. Κάνουν μεγάλη προσπάθεια να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες μας, γιατί εμείς οι εκπαιδευόμενοι έχουμε διαφορετικές ηλικίες και, το κυριότερο, δεν είμαστε παιδιά αλλά έχουμε την πείρα της ζωής. Ενώνοντας την πείρα και τη μάθηση του σχολείου, η συνεργασία είναι τέλεια.

- Το κλίμα μέσα στην τάξη είναι ευχάριστο;

Το κλίμα στην τάξη είναι καλό. Όπως σε όλες τις ομάδες, υπάρχουν οι καλές και οι κακές στιγμές. Σημασία έχει, όμως, ότι έχουμε πολλά κοινά μεταξύ μας και κυρίως έχουμε ένα κοινό σκοπό…το απολυτήριό μας.

- Παίρνετε βαθμούς;

Και στις δύο τάξεις του σχολείου γίνεται αξιολόγηση για κάθε εκπαιδευόμενο από τους καθηγητές.

- Τι είδους εκδηλώσεις οργανώνετε;

Οι εκδηλώσεις που γίνονται στο σχολείο μας είναι πολλές. Καταρχάς, οι σχολικές εορτές, όπου οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν με σκετς και χορωδία με τραγούδια. Έχουμε και την χριστουγεννιάτικη και αποκριάτικη γιορτή μας, οι οποίες γίνονται με πολλά εδέσματα και γλυκά, με πολύ κέφι, τραγούδια, χορούς και μεγάλο γλέντι. Επιπλέον, πραγματοποιούμε επισκέψεις σε μουσεία, σε διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο αλλά και στο Πνευματικό Κέντρο της πόλης μας.

- Περνάτε καλά;

Περνάμε πάρα πολύ καλά, με καλή συνεργασία από καθηγητές και εκπαιδευόμενους. Ενώνουμε τις ιδέες μας για τις εκδηλώσεις και τις εκδρομές μας με την προοπτική να περάσουμε καλά.

- Κάνετε ανακύκλωση;

Ναι, έχουμε μιλήσει για την ανακύκλωση με την καθηγήτριά μας τη Μαρία στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Υπάρχουν κάδοι στο σχολείο μας, ακόμα και μέσα στις τάξεις μας έχουμε σακούλες ανακύκλωσης και πετάμε ό,τι δε χρειαζόμαστε που ανακυκλώνεται.

- Κάνετε εκδρομές;

Οι εκδρομές που κάνουμε είναι καταπληκτικές και πολλές. Πέρσι πήγαμε σε διάφορα μέρη και ήταν ωραία. Ελπίζω και φέτος να πάμε, γιατί περνάμε πολύ καλά.

- Τι θα κάνεις μετά την αποφοίτησή σου;

Ακόμα δεν έχω πάρει τελική απόφαση για το αν θα συνεχίσω στο Λύκειο ή στο Ι.Ε.Κ. Πάντως ένα είναι σίγουρο, ότι θα μου λείψει το σχολείο που για 2 χρονιές με ένωσε με πολλούς ανθρώπους κάνοντας ομαδικά πράγματα για τον ίδιο σκοπό, τη μάθηση.


========================================


της εκπαιδευομένης Φωτεινής Γιαννοπούλου (Α’ κύκλος)

Από τη Μαρία Στρατή

Μία γλυκιά παρουσία του ΣΔΕ μάς έδωσε την ευκαιρία, μέσα από μία μικρού μήκους συνέντευξη, να μάθουμε άγνωστα πράγματα για τη ζωή της, μιλώντας παράλληλα για τη «ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ» που έδωσε στον εαυτό της με την εγγραφή της στο ΣΔΕ. Ας απολαύσουμε τι μας απάντησε στο κουίζ η Φωτεινή..

Πώς αποφάσισα να δώσω μία «Δεύτερη Ευκαιρία» στη ζωή μου:

Απλώς συνειδητοποίησα ότι πάντα πρέπει να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή μας, και τρίτη και τέταρτη….

Τι μου αρέσει στο ΣΔΕ:

Η επικοινωνία και η αμεσότητα με τους καθηγητές, οι διαφορετικές ηλικίες και απόψεις των συμμαθητών μου.

Με τι σκέφτομαι να ασχοληθώ, όταν τελειώσω το ΣΔΕ:

Με το λύκειο και τη δουλειά μου.

Πώς είναι οι σχέσεις μου με τους συμμαθητές μου:

Με λίγους φιλικές, με πολλούς ευχάριστες και με τους υπόλοιπους τυπικές.

Το πιο ανώριμο πράγμα που έχω κάνει ποτέ:

Που άφησα το σχολείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: